2015. január 15., csütörtök

Élek :)

Először is Boldog Új Évet Kívánok Nektek!! :)

Megszüntettem a weboldalamat, nem volt rá szükségem már, így újra belevetem magam a blogba, azaz ebbe itt. :)
Elkezdődött az új év, a nagy karácsonyi hajtás után újra dolgozni kezdek. Megrendeléseim már vannak, nagyon köszönöm :) teszek majd fel új képeket mindig az új nyakláncokról is.
Még mindig a Filigreee a nagy kedvencetek, aminek azért örülök, mert nekem is ők azok. :)
A ROPE-hoz is érkeznek anyagok, így azok is elérhetőek lesznek lassan.



Az idei első vásárom a Gardróbon február 7.-én lesz, a vásár facebook oldalát ITT TALÁLJÁTOK.
Remélem találkozunk majd!!!
Két asztalon is jelen leszek, mert sok sok téli, őszi és tavaszi ruhadarabomat kiszanáltam, amiket viszek magammal a nyakláncokkal együtt.
Pl őket:



Remélem idén is velem lesztek, lesznek újdonságok, egyszerűbb vonalon is, és a filcekkel is kísérletezek tovább, mert nagyon nagy sikerük volt Karácsony előtt. ;)
Régi szokás szerint megkereshettek extrémebb vágyakkal is, a textileknél csak a  fantázia szab határt. :)

A blogon láthattok majd más témában is cikkeket, látom mit kedveltek, mit olvasnátok szívesen, ezért lesz egy kis lakberendezés, design, és mindez mini, azaz gyerek változatban is. ;)

Szép, sikeres évet kívánok, köszönöm hogy Vagytok.
Üdv: Eszter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése