2013. április 25., csütörtök

A Villango és a DESIGN vásárok Budapesten

Az elmúlt hétvégén két design vásáron is részt vettem. :) Az egyik a Szimpla Kert Fullkolor elnevezésű vására volt, a másik pedig a Kőleves Kert Designplacc-a.

A Fullkolor-os képeket hoztam most ide.
A Szimpla Kert fiataloknak való, laza romkocsma, ahová imádok járni mint vendég, és ahol jól éreztem magam mint alkotó. :) Nagyon sokan eljöttek nézelődni, és a kora nyárias időjárás is meghozta az alaphangulatot már délelőtt. ;-)
Szeretek új emberekkel megismerkedni, és szerencsére egy ilyen helyen ez adott. Még az angolt is gyakorolhattam egy apukának köszönhetően, aki a két kicsi lányának keresett ruhácskát.

A legtöbb alkotó ékszereket hozott, de volt azért táskás, és ruhatervező is, plussz még egy lakberendezési apróságokat készítő kis csapat is. Átellenben velem pedig horgolt állatkákat árult egy hölgy.
Jobbra tőlem pedig mandalákat ábrázoló kézzel festett tálakat árult a készítő, ZEKE ART néven egy nagyon kedves lány, akivel sokat beszélgettem, és akinek köszönhetően nagyon jól telt a nap. :)
A gyönyörű tálakat ITT tudod megnézni.

A Szimpla Kert kapuccsínója pedig isteni, aki szereti a kávét, ki ne hagyja!

Hogy hol találsz meg személyesen, azt a weboldalamon mindig láthatod a KAPCSOLAT menüpontja alatt. ;-)





Lapozz tovább......















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése