2012. december 30., vasárnap

Paradicsomleves - kicsit másképp

Vasárnap van. A húslevesek ideje. Én legalábbis így nőttem fel, édesapám nagy kedvence a húsleves, és mivel muszáj volt minden vasárnap ezt enni, nem is nagyon szerettem. Persze mióta kirepültem otthonról, és akkor eszem amikor akarok, már sokkal jobban szeretem. :) Enni. Csinálni nem igazán, pedig állítólag  a legkönnyebben elkészíthető leves.

Na nem baj, én ha húsról van szó, maximum a tárkonyos csirkeragulevesig megyek el.
És bár ma hiába van vasárnap, hús nélküli nagyon egyszerű levessel jöttem, ez pedig a paradicsomleves. :)

Nagyon szeretjük, szeretem.....az elkészítése pedig tényleg pofonegyszerű.


Lapozz tovább a receptért és a fázisfotókért. ;)


A hozzávalók:


  • 1 liter 100%-os paradicsomlé
  • 0,5 l víz
  • bors
  • pár csipet barnacukor
  • póréhagyma (felaprítva majdnem fél marék)
  • angol zeller levél és szár (felaprítva majdnem fél marék)


Így csináld:


  1. tedd oda főni a paradicsomlevet és a vízet, együtt :)
  2. sózd meg, borsozd meg óvatosan....és beleteheted már a pár csipet cukrot is (a végén éreztem hogy a cukor kevés lesz, így kóstolás után úgyis kiderül mennyire van szükséged még)
  3. aprítsd fel jó apróra a hagymát, és a zellerlevélkéket kevéske szárral......majd pirítsd meg olajon
  4. amikor ezek már üvegesre pirultak, mehetnek bele a levesbe
  5. igazából amint felrottyan onnantól kezdve kb 2-3 percig főzöm közepes vagy alacsony lángon
  6. tálald zeller zöldjével és fűszerezd utólag szükség és ízlés szerint ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése