2012. október 29., hétfő

Hangulatos dolgozó sarkak :)



Mai naptól végre nekem is van saját kis dolgozósarkam. :) A szó maga, hogy "dolgozósarok" magával vonzza azt, hogy ha meghalljuk egyből arra gondolunk, hogy ez otthon van, a házunkban, a lakásunkban. Az enyém így van, és amiket most mutatok meg Nektek, azok szintén otthonokban találhatóak.
Diane Keaton a Minden végzet nehéz-ben otthon dolgozott a tengerparti villájában...hmmmm hát nem mondom :)  ellenék ebben a szerepkörben míg élek. :)  Ehhez persze amerikai bestseller írónak kéne lennem, minimum, na de nem az vagyok.
Ettől függetlenül hasonlóan stílusos dolgozó sarkam még lehet, sőt, van is, egy kisebb lakásban bár, de nagy nagy szeretettel készült. Ő:


Elsőnek szerintem nem is rossz. :)



Gyerekkoromban sokat költözködtünk, mert édesapám építész, aki folyton tervezett, saját részre is, ezért sokat építkeztünk, sokat költözködtünk. Ami nekem állandó volt, hogy szinte mindig tetőtérben kaptunk gyerekszobát, a húgom Zsófi és én. A tetőtérért, a ferde falakért, a tetőablakért és a látszó gerendákért a rajongásom folyamatos azóta is és határtalan, a következő dolgozósarkak sokszor kerülnek tetőtérbe.
Lapozz tovább...... a További bejegyzések gombra kattintva...és nézd meg őket, mert nagyon inspirálóak és szépek! ;-)
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése