2012. december 4., kedd

Trüffel csokigolyó - sütés nélküli süti

A fotók nem az enyémek, nagy kapkodás közepette készítettem el, így fotózni elfelejtettem. :)
A lényeg viszont, hogy a nagynénémék, akiknek vittem, teljesen odavoltak érte.

Szóval a hozzávalók:

  • 2 tábla kb 70%-os étcsokoládé (2*100gramm)
  • 1,5 deci habtejszín (legalább 30%-os, és nem növényi zsíros!!!)
  • 30-40 darab egész mogyoró
  • 3 evőkanál porcukor
  • pár deka valódi Holland kakaópor


Így készítsd:

  1. Olvaszd fel az apróra tört csokoládét vízgőz felett a porcukorral, majd add hozzá a tejszínt
  2. Tedd félre hűlni, per pill kirakhatod a teraszra, én azt tettem. A szobahőmérséklet nem elég neki.
  3. Amint kihűlt formázz belőle golyókat, és mindegyikbe nyomj bele egy egy mogyorót.
  4. A kész golyókat forgasd bele a kakaóporba.
  5. Fogyasztásig tedd hűtőbe mert nagyon könnyen olvad. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése