2012. november 2., péntek

GYEREKSZOBÁK - amikből legszívesebben sosem nőnénk ki




A gyerekszoba sosem csak alvásra való. Ott tanulunk, ott hallgatunk zenét, oda visszük a barátainkat ha meglátogatnak minket, oda vonulunk vissza ha a szüleink nem engednek el minket a többiekkel csavarogni.
Használjuk mindenre az ágyat, a padlót, a falakat és ha van teraszunk, tavasztól őszig oda is kicuccolunk mindent.
A gyerekszoba egy csoda, sok sok titokkal és játékkal.
Amikor én voltam gyerek, emlékszem minden kis játékomnak, tárgyamnak, bútoromnak volt saját helye, amit csinosítgattam és óvtam a külső hatásoktól.
Édesapám Miskolcon a városi moziüzemeltetőnek dolgozott, és minden héten hozta haza a premierfilmek óriás plakátjait, amiket bőszen rakosgattam a falamra a húgommal együtt.
Szerettem nagyon gyereknek lenni, és meg vagyok győződve róla hogy ez annak is volt köszönhető hogy mindig volt egy kuckóm, ami csak az enyém volt, ahol én éltem, ahová én húzódtam vissza.



Az alábbi szobák olyan csodálatosak...alig várom hogy majd én is megtervezhessek és berendezhessek a gyermekeimnek valami hasonlót.




LAPOZZ TOVÁBB ...és nézd meg a többi csodás szobát. ;-)

















Forrás: home designing

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése